
بودن یا نبودن ؟ مسئله این است !آیا شریفتر آن است که ضربات و لطمات روزگار نامساعد را متحمل شویم ویا آنکه سلاح نبرد به دست گرفته با انبوه مشکلات بجنگیم تا آن ناگواری هارا از میان برداریم ؟ مردن ... خفتن ... همین و بس ؟اگر خواب مرگ درد های قلب ما و هزاران آلام دیگر را که طبیعت بر جسم ما مستولی می کند پایان بخشد غایتی است که بایستی البته البته آرزومند آن بود . مردن ... خفتن ... خفتن و شاید خواب دیدن . آه مانع همین جاست . در آن زمان که این کالبد خاکی را بدور انداخته باشیم ، درآن خواب مرگ ، شاید رویا ...
ادامه مطلب